جامع ترین پایگاه مادران و کودکان ایران

گياه آلوئه‌ورا اثر درماني بر هيچ بيماري ندارد

1390/6/28 12:02
نویسنده : نویسندگان
138 بازدید
اشتراک گذاری

گياه آلوئه ورا شايد بتواند به عنوان کمکي در کنار داروها مصرف شود، اما به تنهايي اثر درماني بر روي بيماري‌ها خصوصا بيماري هاي پوست و مو...

 

 

mamane.ir

آلوئه ورا حاوي آنتي اکسيدان و ويتامين C است و مي تواند مانند ساير کرم ها موثر باشد به علاوه به عنوان مرطوب کننده مي تواند کمکي خوبي در درمان برخي بيماري‌هاي پوستي مانند خشکي پوست و پسوريازيس باشد.

  يک پژوهشگر بيماري‌هاي پوست و مو گفت: گياه آلوئه ورا شايد بتواند به عنوان کمکي در کنار داروها مصرف شود، اما به تنهايي اثر درماني بر روي بيماري‌ها خصوصا بيماري هاي پوست و مو ندارد.

دکتر فريد صفر : گياه آلوئه‌ورا ازجمله گياهاني است که از آن در زمينه درمان و زيبايي استقبال فراواني شده است و بسياري از افراد با تصور اينکه آلوئه ورا براي درمان لک، جوش يا بيماري هاي پوستي مناسب است به مصرف آن روي مي آورند و اين در حاليست که اين گياه ضمن اينکه مي تواند مکمل خوبي در کنار مصرف داروها باشد، به تنهايي در درمان بيماري ها موثر نخواهد بود.

وي تصريح کرد: آلوئه ورا حاوي آنتي اکسيدان و ويتامين C است و مي تواند مانند ساير کرم ها موثر باشد به علاوه به عنوان مرطوب کننده مي تواند کمکي خوبي در درمان برخي بيماري‌هاي پوستي مانند خشکي پوست و پسوريازيس باشد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان هامان
13 مهر 90 19:08
ممنون از مطالب آموزندتون من برای سوختگی پای پسرم از ژل آلوئه ورا استفاده کردم فوق العاده بود