جامع ترین پایگاه مادران و کودکان ایران

زنـــان شــــاد موفـــق‌ترند !

1390/4/20 0:21
نویسنده : نویسندگان
183 بازدید
اشتراک گذاری

در گزارش يکي از کارشناسان امور خانواده انگليس آمده است: زندگي سالم و خوب داشتن و خوشحال بودن در زندگي باعث مي‌شود تا يک زن هم بعنوان مادر خانواده...

mamane.ir

 کارشناسان امور خانواده انگليس به اين نکته پي بردند که زنان شاد و خوشحال موفق‌تر هستند.

در گزارش يکي از کارشناسان امور خانواده انگليس آمده است: زندگي سالم و خوب داشتن و خوشحال بودن در زندگي باعث مي‌شود تا يک زن هم بعنوان مادر خانواده و هم بعنوان همسر موفق باشد و بتواند خانواده خود را در تمام امور حمايت و سرپرستي کند. 

 اين موضوع تا حدودي به اثبات رسيده است درصورتي که زنان بتوانند وضعيت خود را در جامعه ثابت نگهداشته و با شادي و رضايت خاطر فعاليت کنند، به طور حتم تا سال 2015 ميلادي جهان به دنياي زنان بدل مي‌شود، به طوري که يکي از زنان موفق در تجارت در اين باره اعلام کرده بود که با وجود داشتن 9 فرزند و مشغله کاري فراوان به دليل شادي و رضايت از زندگي هرگز در کارش ناموفق نبوده است.

براساس گزارش ديلي ميل، فعاليت زياد در خارج از منزل براي زنان ممکن است باعث دور شدنشان از زندگي و خانواده‌شان شده و محيط خانواده را دگرگون کند و در برخي از مواقع باعث از هم پاشيدگي بنيان خانواده شود. با اين حال، در بسياري از مواقع هماهنگي ميان اعضاي يک خانواده به ويژه همسران مي‌تواند باعث شاد شدن و شاد زيستن خانواده‌ها شود و از بروز درگيري‌هاي خانوادگي جلوگيري کند.

mamane.ir

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)